CAUSE MY HEART BELONGS TO YOU


Vaknade upp med ett dunkande huvud runt elva. Usch. Men ska ta en alvedon nu så det hemska dunkandet försvinner.
Kvällen igår var iallafall super! Missade den första bussen hehe, så vi fick vänta på den andra. Åkte in och käkade lite, sedan traskade vi vidare till bion. Vi såg på breaking dawn, bättre senr än aldrig liksom. Och jag kan inte säga annat än att den var grym. Lite skumt slut bara..  Som sagt, en väldigt lyckad kväll med fina tjejer.

Ikväll ska jag förmodligen träffa några fina vänner, paaarty! Fast nu på dagen vet jag inte. Kanske ta en sväng till nyköping? Vi får se helt enkelt. Nu ska jag först och främst duscha och fixa mig lite. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0