NI FÅR MIG ATT MÅ BRA


Idag är en sån dag då jag verkligen inte orkar göra någonting. Så jag har legat och tittat på Sunes Jul hela dagen med familjen. Jag har inte ens orkat byta om. Men det bästa som finns är nog att gå runt i pyjamas hela dagen. Fast nu känner jag mig snäppet till äcklig, så borde nog duscha snart. Hehe.
Snackat med fina vänner har jag även hunnit med. Och planerat vad vi ska göra imorgon. För då drar nämligen jag, Emma och Lovisa in till nyköping och shoppar loss på mellandagsrean. Livet är bra nu.

Kommentarer
Postat av: Stella

sv: Kan inte klaga ;) Har du haft det bra? :)♥

2011-12-26 @ 07:22:43
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/
Postat av: strid ja00

åhh detta måste göras om! gudars vad roligt de va!

hehe, puss

2011-12-31 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0