bajsdag


Usch fy och blä vad jag hatar torsdagar. Eller i allafall denna torsdag. Haft huvudvärk i princip hela dagen. Sista lektionen var matte-fördjupning också. Fy fan vad jag var trött i skallen då. Så allt på pappret bara rörde ihop sig till en sörja typ. Jag klagar rätt mycket haha.. Idrotts-lektionen var i allafall rolig, första gången på länge faktist. Ska göra en dansuppvisning med en grupp om två veckor typ, så det ska bli asnice!

Ikväll, runt halv sju, ska jag på möte med fotbollslaget. Blir lite snack och fika och sånt där. Nu ska jag kolla vd och skita i allt jävla plugg för att bara vara ledig en dag. Skööööönt. Fast straffet får jag ju ta senare...

Imorn är det fullt upp efter skolan, vi får ju som sagt gäster hem hit, sen efter det tror jag jag drar till monkaaan.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0