GIVE ME EVERYTHING TONIGHT


Har precis ätit god mat. Sitter nu och snackar lite med Fanny om planerna ikväll. Tror jag sover där. Party all night! Nej, inte riktigt men nästan. Lär blir bra iallafall.

Var jättemysigt förut på stan. Började på tessin, kollade runt och frågade en massa och så. Gick sedan vidare till enskilda. Blev kvar där i typ en och en halv timme. Så grymt sköna människor. Fastnade verkligen helt för den skolan. Så det lutar mest åt det, alltså samhäll-samhäll på enskilda. Håller bara tummarna för att jag kommer in nu också...
Efter enskilda gick vi runt och kollade i lite affärer ett tag. Fick med mig en jättemysigt stickad tröja hem. Visar bild imorn. Jag är iallafall jättenöjd med dagen. Fast den är ju inte slut än.. hehe!
Ha en fin lördags kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen / eellenaanna.blogg.se

sv: saknar dig me bruttan <3

2011-11-19 @ 19:28:12
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: Stella

Den var bäst! :D♥

2011-11-19 @ 20:47:42
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0