I CAN SEE IT IN YOUR EYES


Har varit en jättehärlig dag i skolan idag. Inte haft en enda lektion. Det började med sovmorgon, sedan en dagisturné som inte vart sådär jättebra, men barnen verkade ju vara nöjda iaf! 
Efter det hade vi rast i typ två timmar, så först var vi några i musiksalen och larvade oss. Sedan drog vi ett gäng till pizzerian och käka. Skrattade tills jag fick ont i magen. Haha. Sen var det bara att traska tillbaka till skolan för luciaträning, vilket gick.. bra.. haha. Så slutade vi och jag cyklade hem i motvinden.

Nu sitter jag här och ska nog sätta på en film eller nåt. Sen måste jag göra lite tyska. Tagga tysla-prov och bad imorn, yey..!
Later!

Kommentarer
Postat av: Stella

Vad käkade du för Pizza då? ♥

2011-11-30 @ 21:31:19
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0