MAKE A LONG STORY SHORT


VARNING FÖR MYCKET TEXT!
Ligger och väntar på att kladdkakan som står i ugnen ska bli klar. Chokladsuget är oändligt alltså..
Tänkte berätta lite om min helg, fast inte så detaljerat, för då skulle det bli alldeles för mycket att läsa. Så jag håller mig lite kortfattad.

I fredags träffade jag Frida på dagen. Snackade, bakade, åkte till bibblan och lämnade böcker osv. Senare på kvällen blev jag skjutsad till Ellen, där jag sen skulle sova kvar. Vi var ensamma hemma så röjde hela huset.. nejdå. Bara nästan. Vi sjöng och spelade piano, skrattade i mängder, gick till ica och köpte lite gott till kvällen. Sen bosatte vi oss typ vid tv:n. Låg och snackade ända fram till tre då båda slocknade rätt fort. Eftersom vi inte träffats på jättelänge så hade vi en del att ta igen helt enkelt. 

I lördags åkte jag, pappa och Klara och kollade på bio. Tintin i 3D vart det. Riktigt mysigt. Väl hemma smällde vi i oss en fet pizza. Jag har märkt att jag äter det rätt ofta nu, hehe..
Senare på kvällen gick jag till Johanna och var med henne, Frida och Maggi. Degade mest i soffan och skrattade åt allt och inget. Efter ett tag dissade jag och Frida Johanna och drog hem till henne istället. 
Gick hem runt tolv kanske. Snackade med Lovisa och Oskar i skype till typ tre..

Idag har jag träffat Lovisa. Vi har snackat, skrattat, varit ute, kollat på innebandy, gått, cyklat. Ungefär så.
Och nu väntar jag som sagt på kladdkakan. Den är klar nu, jaa!
Vi hörs kanske lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0