PAAARTYY


Jorå så att.

Det suger att ha tyska sista lektionen på en fredag. När man dessutom slutar halv fyra. Och eftersom jag hatar tyska så är jag alltid på jättedåligt humör när den är slut. Och vi får alltid typ såhär "om ni gör dom här två uppgifterna så får ni sluta sen". Uppgifterna är apsvåra. Och jag bler bara mer och mer stressad och arg när en efter en går ut. Så tillslut sitter man där, helt själv, kvar. Jättekul. Verkligen. 
Kände bara att jag var tvungen att klaga lite på det där.

Sitter i min mysiga, stora, varma vinterjacka eftersom det var så jäävla kallt när jag cyklade hem. Godispåsen ligger här så fint och väntar bredvid mig. Så nu ska jag kolla vd och äta godis, sen kommer alla gäster och efter det åker jag till monkan. Paaaaaaaaaarty!
Så uppdateringen lär ju inte vara så bra, men nu vet ni ju varför. Så vi hörs helt enkelt nån gång när jag har tid igen.

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Tack tjejen! =)

kram

2011-11-12 @ 13:33:24
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0