TELL ME THAT OVER AND OVER AGAIN


Slutade skolan runt halv tre. Det är jätteskönt för vår grupp är nu klara med dansen vi ska visa på uppvisningen. Den är asball ju, lätt bäst.... eller? Haha, jorå. Svamlar för mycket.. Tänkte faktist börja plugga lite nu eftersom jag annars alltid får panik dagen innan typ vid nio och stresspluggar. Som igår till exempel. Och gången innnan det osv.
Så nu ska jag vara en duktig flicka!

En grej som gjorde mig riktigt förbannad är att vampire diaries ska ha ett uppehåll ända till 10 januari. 10 JANUARI!!! Fattar ni? Hur ska jag kunna klara mig.. åååååh. Får väl hålla mig till suburgatory så länge. Men det är inte alls lika bra ju..
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0