I WISH I COULD HAVE SOMEONE JUST LIKE YOU

Vi är rätt söta, ja!
Var jättemysigt att träffa hela släkten igår. Vi lekte mest med Filippa under tiden och kan inte säga annat än att hon är den gulligaste tjejen i världen. Hihi. Kan bli lite jobbig ibland bara, men vafan. Hon är ju bara tre år så man har inte så mycket att säga till om liksom.

Efter vi hade varit hos Agneta sov jag ju hos Ellen
, som sagt. Satt uppe och snackade och skrattade till kanske halv fyra. Haha. Vilket verkligen inte var smart av oss eftersom vi skulle upp klockan sju idag och åka till stallet. Så man kan säga att jag har varit skapligt trött idag. Fast det var väldigt mysigt, om man bortser från att mina fötter var som isbitar när vi kom hem. 

Nu ska jag bara ta det lugnt och sova lite, senare ikväll kanske det blir tjejkväll. Men vi får helt enkelt se. Pusshej

Kommentarer
Postat av: ida

sv: nej vågar inte titta kommer dö haha...

2012-01-07 @ 15:49:19
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0