I'M HAPPY


Mina vänner är dom allra bästa. Hade riktigt kul igår hos Alicia. Åt äcklig kebab. Kollade film. Skrattade. Åt massa onyttigheter. Hade kuddkrig. Var övertrötta och skrattade åt i princip allt. Somnade nog inte förrän sex. Så idag har vi varit skapligt trötta. Haha.

Vart lite stressigt imorse med allt, men det ordnade sig tillslut. Spenderade resten av kvällen hos Stina med ännu fler fina vänner. Åt grymt god tacos. Snackade. Åt Ben & Jerrys. Skrattade. Firade den blivande 15-åringen. Sjöng. Kollade på thaiboxning (haha). 

Liten sammanfattning av dessa dagar, typ. Nu ska jag bara kolla lite OC sen är det sängen för min del, för herregud vad jag är trött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}
RSS 2.0